REGULAMIN SKLEPU TAJEMNICA SMAKU
1.POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.Regulamin
a) Niniejszy regulamin, dalej: Regulamin, określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego prowadzonego pod adresem: www.tajemnicasmaku.pl oraz zasady dostawy zakupionych towarów do klienta.
b) Złożone przez Klienta zamówienie w sklepie internetowym www.tajemnicasmaku.pl jest z równoznaczne z akceptacją zasad wynikających z Regulaminu i zobowiązauje Klienta do przestrzegania tych zasad.
c) Sklep internetowy, działający pod adresem www.tajemnicasmaku.pl, zwany dalej: Sklep internetowy jest prowadzony przez Zakład Mięsny Mościbrody z siedzibą w Mościbrodach 53, 08-112 Wiśniew wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000060489, NIP 8212273669, REGON 712378842, BDO 000100093 (w dalszej części Regulaminu nazywany Sklepem bądź Sprzedawcą), telefon: 25 25 641 71 86, e- mail: sklep@tajemnicasmaku.pl,
d) Regulamin Sklepu internetowego Tajemnica Smaku.pl umieszczony jest nieprzerwanie na stronie internetowej www.tajemnicasmaku.pl w sposób umożliwiający Klientom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści. Regulamin jest również udostępniany Klientom przed zawarciem umowy.
2.Wymagania techniczne
W celu korzystania z Sklepu internetowego i składania zamówień w Sklepie internetowym, niezbędne jest spełnienie następujących minimalnych wymagań technicznych:
a) Posiadanie komputera z włączoną opcję obsługi plików typu "cookie" lub innego urządzenia z dostępem do internetu,
b) Posiadanie systemu operacyjnego: Windows lub Linux (z konsolą graficzną), MAC OS lub Android,
c) Posiadanie przeglądarki internetowej z obsługą Java Script: Internet Explorer w najnowszej wersji, Google Chrome w najnowszej wersji, Mozilla Firefox w najnowszej wersji, Safari w najnowszej wersji, Opera w najnowszej wersji lub inne wersje mobilne,
d) Posiadanie konta poczty elektronicznej,
e) Posiadanie numeru telefonu komórkowego.
3. Definicje
Pojęcia, którymi posługuje się niniejszy regulamin oznaczają:
Konsument – jest nią osoba fizyczna w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego,
Grupa operacyjna pod nazwą "Żywność wprost od producenta – bazarek online" – grupa producentów, rolników, której celem jest stworzenie możliwości dostarczenia artykułów spożywczych konsumentom w ramach krótkich łańcuchów dostawy z pominięciem pośredników w postaci hurtowni i sieci handlowych. Operacja ma za zadanie propagowanie sprzedaży produktów wytwrzanych bezpośrednio przez rolników oraz produktów wytworzonych w sposób tradycyjny przez lidera grupy.
Sprzedawca – jest to Lider grupy - Zakład Mięsny Mościbrody z siedzibą w Mościbrodach 53, 08-112 Wiśniew wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000060489, NIP 8212273669, REGON 712378842, BDO 000100093
Operacja – projekt realizowany przez Beneficjenta w ramach działania " Współpraca" zgodnie z kryteriami ustanowionymi w Programie Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz w sposób pozwalający na osiągniecie celeów działania "Współpraca", określonych w tym Programie.
Sklep internetowy – sklep internetowy prowadzony pod adresem www.tajemnicasmaku.pl przez Zakład Mięsny Mościbrody z siedzibą w z siedzibą w Mościbrodach 53, 08-112 Wiśniew wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000060489, NIP 8212273669, REGON 712378842, BDO 000100093.
Produkty – asortyment dostępny w Sklepie Internetowym z ze wskazanych przez Sprzedającego kategorii, będące przedmiotem Umowy Sprzedaży między Konsumentem a Grupą operacyjną i Sprzedawcą - Liderem grupy.
2.ZAKUPY W SKLEPIE INTERNETOWYM
1.Działalność
Sprzedawca prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia składać można przez system koszyka zakupowego na stronie www.tajemnicasmaku.pl
2.Obszar działania
Sprzedawca umożliwia dostawę produktów z asortymentu Sklepu internetowego na terenie Siedlec i okolic za pośrednictwem chłodniczego transportu firmowego oraz na terenie kraju za pośrednictwem kuriera.
3.Kupujący
Z produktów Sklepu internetowego mogą korzystać wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne posiadające pełną, określoną wg przepisów prawa cywilnego, zdolność do czynności prawnych (dalej „Klient”) oraz osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej (dalej łącznie „Klient”).
4.Ceny
Część dostępnych w sklepie produktów sprzedawana jest na wagę. Towary te mają specjalną adnotację na ten temat w opisie towaru na stronie www.tajemnicasmaku.pl. W związku z tym cena ostateczna może nieznacznie różnić się od tej, która widnieje po dodaniu produktu do koszyka. Sprzedawca dołoży jednak wszelkich starań, aby różnice te były jak najmniejsze. Zarówno waga towaru, jak i jego ostateczna cena uwidocznione są na fakturze VAT lub paragonie dołączonym do zamówienia. Klient zamawiając towar o zmiennej wadze akceptuje jego ostateczną cenę.
5.Zamówienia
Zamówienie przesłane przez Klienta poprzez Sklep internetowy stanowi oświadczenie woli Klienta, będące złożeniem przez Klienta oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego zawarcia umowy sprzedaży produktów wskazanych w Zamówieniu. Wysłanie przez Sprzedawcę do Klienta wiadomości mailowej z potwierdzeniem zakresu realizowanego Zamówienia stanowi przyjęcie oferty w możliwym do realizacji zakresie. Obecność towarów na stronie internetowej Sklepu internetowego nie jest jednoznaczne z dostępnością towarów w magazynie i możliwością realizacji Zamówienia.
6.Dostawa i koszty dostawy
Realizacja dostawy jest wykonana za pośrednictwem transportu firmowego, firmy kurierskiej lub w formie odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym "Mościbrody". Realizacja dostawy jest możliwa wyłącznie na terytorium Polski.
Koszty transportu/dostawy uzależnione są od wagi zamówienia Klienta.
Odbiór w sklepie: 0 zł,
Waga zamówienia do 5 kg: 23,00 zł
Waga zamówienia powyżej 5,00 kg do 15,00 kg: 29,00 zł
Waga zamówienia powyżej 15,00 kg to 29,00 zł + 5zł za każdy kg powyżej 15,00 kg.
Specjalny koszt transportu dotyczy SZYNKI HETMAŃSKIEJ i podlega indywidualnemu ustaleniu.
3.REJESTRACJA
a) Przeglądanie towarów Sklepu internetowego nie wymaga rejestracji.
b) Dokonanie zakupów w Sklepie internetowym wymaga jednorazowej rejestracji.
c) Klient może dokonać rejestracji w Sklepie internetowym po kliknięciu w zakładkę „Moje Konto” na stronie głównej Sklepu internetowego.
d) Rejestracja w Sklepie internetowym polega na wypełnieniu formularza rejestracyjnego poprzez: podanie obligatoryjnie następujących danych:
• imię i nazwisko
• płeć
•data urodzenia
• adres e-mail
• nazwa firmy – dotyczy Klientów którzy potrzebują za zakupione produkty faktury vat
• numer VAT – dotyczy Klientów którzy potrzebują za zakupione produkty faktury vat
• hasło
• adresy - po zarejestrowaniu, w zakładce Moje konto, należy podać dane do dostawy: Imię i Nazwisko, adres e-mail, kraj, wojewódzctwo, miasto, kod pocztowy, adres: ulica, miasto, numer domu/mieszkania, telefon,
e) Podanie danych jest konieczne do założenia Konta w Sklepie internetowym i złożenia zamówienia,
f) Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Klient powinien kliknąć w przycisk „Zapisz”,
g) Następnie na podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym adres poczty elektronicznej zostanie wysłana przez Sprzedawcę wiadomość e-mail potwierdzająca założenia Konta w Sklepie internetowym.
h) Umowa o świadczenie Usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie internetowym zostaje zawarta w momencie przesłania przez Sprzedawcę wiadomości e-mail z informacją o założeniu Konta w Sklepie internetowym. Usługa prowadzenia Konta świadczona jest nieodpłatnie przez Sprzedawcę przez czas nieoznaczony.
i) Klient jest uprawniony do wypowiedzenia umowy o świadczeniu Usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie internetowym w każdym czasie i bez podawania przyczyny poprzez przesłanie wiadomości na adres e-mail: sklep@tajemnicasmaku.pl, ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz adresu e-mail podanych podczas rejestracji w Sklepie internetowym lub w formie pisemnej na adres pocztowy Sprzedawcy: Zakład Miesny Mościbrody, Mościbrody 53, 08-112 Wiśniew,
j) Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczeniu usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie internetowym z zachowaniem 7 dniowego okresu wypowiedzenia w przypadku gdy Klient korzysta z Konta lub Sklepu internetowego w sposób naruszający przepisy prawa, postanowienia Regulaminu lub w sposób zakłócający funkcjonowanie Sklepu internetowego. Informacja o wypowiedzeniu umowy o świadczenie Usługi prowadzenia Konta zostanie przesłana przez Sprzedawcę na adres e-mail podany przez Klienta podczas rejestracji.
k) W wyniku wypowiedzenia umowy o świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie internetowym, Konto zostanie usunięte przez Sprzedawcę.
l) W trakcie rejestracji Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na otrzymywanie na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail informacji handlowych dotyczących Sklepu internetowego poprzez odznaczenie odpowiedniego okienka Biuletyn na stronie Sklepu internetowego. Wyrażenie przez Klienta zgody na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji handlowych nie warunkuje możliwości zawarcia ze Sprzedawcą umowy o świadczeniu Usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie internetowym. Zgodę można wycofać w każdym czasie przez wypisanie się z subskrypcji za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego w każdej wiadomości elektronicznej lub przy pomocy Danych kontaktowych określonych w pkt. I. c) Regulaminu. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych dokonanego przed jej wycofaniem.
4. ZAMÓWIENIE I ROZLICZENIE KLIENTA
1. Składanie i akceptacja Zamówienia:
a) Zamówienia w Sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
b) Zamówienie składa się wybierając z listy produktów z asortymentu znajdującego się na stronie internetowej www.tajemnicasmaku.pl. Wkładanie towarów do wirtualnego koszyka odbywa się po kliknięciu przycisku "Dodaj do koszyka" przy danym produkcie. Jeśli chcemy zakończyć zakupy, przechodzimy do opcji Koszyka, a następnie wybieramy opcję i formę dostawy przedmiotu Zamówienia, na koniec wybieramy potwierdzenie Zamówienia. Minimalna waga zamówienia to 0,35 kg, zaś maksymalna 20,00 kg. Zamówienia powyżej 20,00 kg będą rozpatrywane i indywidualnie przez Sprzedającego i podlegały inne stawce wysyłki.
c) Potwierdzenie całego Zamówienia odbywa się po kliknięciu przycisku "Potwierdź zamówienie". Klient do momentu naciśnięcia przycisku „Potwierdź zamówienie” ma możliwość modyfikacji Zamówienia. W celu modyfikacji Zamówienia Klient powinien nacisnąć przycisk ”Kontynuuj zakupy” widoczny podczas procedury składania Zamówienia.
d) Całkowita wartość Zamówienia obejmująca cenę towaru oraz koszty jego dostarczenia przedstawiona jest w koszyku po dokonaniu przez Klienta wyboru formy płatności oraz formy dostawy przedmiotu Zamówienia, z zastrzeżeniem, iż w przypadku towaru na wagę, wskazana w ofercie waga jest orientacyjna i może podlegać nieznacznej różnicy, która nie ma wpływu na cenę.
f) Realizacja Zamówienia możliwa jest po podaniu następujących danych: adres poczty elektronicznej, imię i nazwisko, adres zamieszkania (ulica, numer bloku, numer mieszkania, miejscowość, kod pocztowy), numer telefonu, adres dostawy – jeżeli jest inny niż adres zamieszkania, nazwa firmy – dotyczy Klientów nie będących Konsumentami, numer NIP – dotyczy Klientów nie będących Konsumentami i jest możliwa po akceptacji Regulaminu poprzez odznaczenie odpowiedniego okienka na stronie Sklepu internetowego.
g) Złożenie i opłacenie Zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem sprzedawcy oferty nabycia określonego produktu, którą Sprzedawca może potwierdzić, bądź anulować.
2.Potwierdzenie i realizacja zamówienia.
a) Przyjęcie Zamówienia Klienta przez Sprzedawcę zostaje potwierdzone drogą elektroniczną poprzez wysłanie Zamawiającemu wiadomości e-mailowej na podany przez Klienta adres e-mail wraz z numerem Zamówienia.
b) W przypadku braku możliwości realizacji Zamówienia w żądanym terminie lub w przypadku braków w asortymencie Klient zostanie powiadomiony mailowo lub telefonicznie.
c) Potwierdzenie Zamówienia odbywa się z chwilą przesłania przez Sprzedawcę wiadomości e-mail z numerem Zamówienia, będącym ofertą nabycia produktów ze sklepu internetowego przez Konsumenta.
3. Anulowanie zamówienia
a) Klient może anulować Zamówienie, jednakże w przypadku dostaw kurierem i realizowanych transportem firmowym anulowanie Zamówienia musi nastąpić nie później niż do godziny 15.00 dnia poprzedzającego wyznaczony dzień dostawy Zamówienia. W przypadku dostawy wyznaczonej na poniedziałek Zamówienie można anulować do godz. 12.00 poprzedzającej soboty.
b) Anulowania Zamówienia dokonuje się poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres e-mail: sklep@tajemnicasmaku.pl
4.Prawo odstąpienia od umowy
a) Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi w ciągu 14 dni od momentu odbioru zamówionych towarów. Zwracane mogą być wyłącznie produkty firmowo zapakowane, które mają termin ważności dłuższy co najmniej o 14 dni od dnia odbioru zamówienia.
b) Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku zamówień produktów na zamówienie oraz produktów ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do spożycia. Prawo to nie przysługuje również w przypadku produktów dostarczanych w opakowaniach, których otwarcie powoduje naruszenie tego opakowania – ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
c) Aby odstąpić od umowy należy zwrócić towary w stanie niepogorszonym (przy zachowaniu warunków chłodniczych jeśli produkty tego wymagają) na adres sprzedawcy w ciągu 14 dni wraz z oświadczeniem woli o odstąpieniu od umowy.
d) W przypadku odstąpienia od umowy Klientowi zwracane są pieniądze za zamówiony towar. Zwrot następuje niezwłocznie, nie później jednak niż do 7 dni od dnia, w którym towar został zwrócony Sprzedawcy. Zwrot płatności dokonany zostanie w dokładnie taki sam sposób, w jaki Klient zapłacił za towar.
5. Dni wolne
a) Sprzedawca nie dostarcza Zamówień w niedziele i dni świąteczne.
b) Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyznaczenia dodatkowych dni w których nie będzie możliwa dostawa.
c) Sprzedawca zastrzega sobie możliwość telefonicznego kontaktu z Klientem w celu weryfikacji autentyczności takiego żądania.
6.Odmowa realizacji Zamówień
a) Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji Zamówienia w następujących przypadkach:
- istnieją wyraźne trudności z ustaleniem tożsamości osoby składającej Zamówienie
- zamówienia nie udało się potwierdzić, a zostało ono uznane przez Sprzedawcę za wymagające potwierdzenia w sytuacji konieczności zmiany terminu dostawy lub składu zamówionych towarów,
- Klient nie przestrzega zasad Regulaminu.
7. Faktura
a) Do zamówienia dołączana jest faktura VAT lub paragon, obejmujące dostarczane pozycje Zamówienia. Klient upoważnia Sprzedawcę do wystawiania faktur VAT bez podpisu odbiorcy.
b) Aby otrzymać fakturę VAT, Zamawiający zobowiązany jest podać w formularzu rejestracyjnym nazwę firmy oraz NIP.
5.REKLAMACJE I ZWROTY
1.Reklamacje i zwroty przez Klienta
a) W razie niezgodności towaru żywnościowego z umową, kupujący ma prawo żądać wymiany towaru, ewentualnie obniżenia jego ceny albo odstąpienia od umowy pod warunkiem, że zawiadomi o tym Sprzedawcę niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową, nie później niż w terminie 2 dni od dostarczenia Zamówienia, z zastrzeżeniem punktu b) poniżej. W celu dokonania reklamacji należy skontaktować się z Sprzedawcą mailowo lub telefonicznie.
b) Stwierdzenie niezgodności towaru z umową powinno nastąpić nie później, niż przed upływem terminu przydatności towaru do spożycia.
c) Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 7 dni. O wyniku jej rozpatrzenia Klient zostanie powiadomiony na piśmie na adres email bądź adres zamieszkania. Brak odpowiedzi Sprzedawcy we wskazanym terminie zostanie uznany za pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
d) Sklep zwraca Klientowi należność za odesłany/reklamowany towar w ciągu 7 dni, licząc od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, na konto wskazane mailowo przez Klienta.
e) Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
f) Zdjęcia towarów umieszczane w Sklepie internetowym są jedynie przykładowe i służą prezentacji konkretnie wskazanych na nich towarów i mogą wystąpić różnice między rzeczywistym wyglądam towaru a jego zdjęciem w Sklepie internetowym np. może być inna grubość tłuszczu, inna ilość przerostów itp.
6.DANE OSOBOWE
Administratorem w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”) w odniesieniu do danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
7.POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Ewentualne zmiany zostaną ogłoszone z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem. Klient może złożyć oświadczenie o akceptacji lub braku akceptacji Regulaminu. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia Klienta o braku akceptacji Regulaminu usunie Konto Klienta założone w Sklepie Internetowym. Ewentualne spory powstałe między Klientem a Sprzedawcą rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz.U.2016 r. poz. 380 ze zm.) oraz przepisy ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.) w przypadku Klientów będących Konsumentami.
Warunki promocji „Rabat 15%”
1. Postanowienia wstępne
1. Niniejsze warunki Promocji pod nazwą: „-15% na wszystko” określają zasady
funkcjonowania, warunki oraz zakres i procedurę reklamacyjną Promocji, zasady korzystania oraz
uprawnienia przysługujące osobom biorącym udział w Promocji, a także obowiązki Organizatora
(dalej również: „Warunki Promocji”).
2. Organizatorem Promocji „-15% na wszystko” (dalej również: „Promocja”) jest Sklep internetowy, działający pod adresem www.tajemnicasmaku.pl, zwany dalej: Sklep internetowy jest prowadzony przez Zakład Mięsny Mościbrody z siedzibą w Mościbrodach 53, 08-112 Wiśniew wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000060489, NIP 8212273669, REGON 712378842, BDO 000100093 (w dalszej części Regulaminu nazywany Sklepem bądź Sprzedawcą), telefon: 25 25 641 71 86, e- mail: sklep@tajemnicasmaku.pl).
3. Promocja prowadzona jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w Serwisie Internetowym dostępnym pod adresem www.tajemnicasmaku.pl.
4. W Promocji mogą uczestniczyć zarejestrowani Klienci (dalej również: „Uczestnik Promocji”).
2. Przedmiot Promocji i warunki skorzystania z Promocji
1. Przedmiotem Promocji jest możliwość skorzystania przez Uczestnika Promocji na zasadach
określonych w Warunkach Promocji z Promocji obejmującej rabat 15% na przecenione i
nieprzeceniony produkty z departamentu toreb (dalej również: „Przedmiot Promocji”).
2. Promocja dotyczy zakupu dokonanego poprzez www.tajemnicasmaku.pl
3. Promocja obejmuje: przecenione i nieprzecenione produkty (dalej również: Produkty).
4. Promocja nie łączy się z innymi promocjami, akcjami promocyjnymi.
5. Promocja obowiązuje od 01.12.2023 do odwołania przez Organizatora (dalej również: „Czas trwania Promocji”).
6. Rabat ważny jest w Czasie trwania Promocji.
7. Udział w Promocji jest dobrowolny i bezpłatny (tzn. zakup Produktów w ramach Promocji nie
wymaga poniesienia przez Uczestnika Promocji dodatkowych kosztów poza uiszczeniem Ceny
Produktów podlegających Promocji oraz kosztów dostawy).
8. W Czasie trwania Promocji, każdy Uczestnik Promocji może skorzystać z Promocji wielokrotnie, jednak w oddzielnych zamówieniach tj. rabaty nie sumują się.
9. Przyznany przez Organizatora Przedmiot Promocji nie podlega wypłacie w pieniądzu lub
wymianie na jakikolwiek inny środek płatniczy oraz ma charakter nieprzenoszalny.
3. Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje dotyczące Promocji, Uczestnicy Promocji mogą zgłaszać w szczególności drogą elektroniczną na adres:sklep@tajemnicasmaku.pl
2. W razie niezgodności towaru żywnościowego z umową, kupujący ma prawo żądać wymiany towaru, ewentualnie obniżenia jego ceny albo odstąpienia od umowy pod warunkiem, że zawiadomi o tym Sprzedawcę niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową, nie później niż w terminie 2 dni od dostarczenia Zamówienia, z zastrzeżeniem punktu b) poniżej. W celu dokonania reklamacji należy skontaktować się z Sprzedawcą mailowo lub telefonicznie.3. Stwierdzenie niezgodności towaru z umową powinno nastąpić nie później, niż przed upływem terminu przydatności towaru do spożycia.
4. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 7 dni. O wyniku jej rozpatrzenia Klient zostanie powiadomiony na piśmie na adres email bądź adres zamieszkania. Brak odpowiedzi Sprzedawcy we wskazanym terminie zostanie uznany za pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
5. Sklep zwraca Klientowi należność za odesłany/reklamowany towar w ciągu 7 dni, licząc od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, na konto wskazane mailowo przez Klienta.
6. Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
7. Zdjęcia towarów umieszczane w Sklepie internetowym są jedynie przykładowe i służą prezentacji konkretnie wskazanych na nich towarów i mogą wystąpić różnice między rzeczywistym wyglądam towaru a jego zdjęciem w Sklepie internetowym np. może być inna grubość tłuszczu, inna ilość przerostów itp.